Zdravega življenja

Nauči se zdravega življenja...

...z gibanjem in zdravo prehrano lahko storimo ogromno za izboljšanje kvalitete našega življenja. Če ne vemo kako, pa se lahko obrnemo na licencirane inštruktorje z veliko izkušenj na področju skupinskih vadb, fitnesa, gimnastike in prehrane.

Aerobika

Vse vadbe se izvajajo preko ŠPORTNEGA DRUŠTVA PARTIZAN SEVNICA, zato si prosim oglejte urnik in opis vadb na www.sdpartizansevnica.eu

PERFECT-BODY VADBA (Funkcionalni trening)

Funkcionalni trening je vse. V tem stavku najlažje opišemo bistvo funkcionalnega treninga. Je vadba za vse cilje in za vsakogar. Želimo shujšati, pridobiti mišično maso, oblikovati telo? Želimo izboljšati naše motorične sposobnosti, postati kos vsakodnevnim izzivom, izboljšati svoje počutje? Tudi če želimo vadbo za rehabilitacijo po poškodbi, s funkcionalnim treningom lahko dosežemo prav vsak cilj. Za koga pa je vadba? Ali smo v rosnih dvajsetih ali pa že v tretjem življenjskem obdobju, imamo veliko energije ali pa smo čisto brez kondicije, je lahko funkcionalni trening prava vadba za nas.
Zakaj pa funkcionalni trening zajema tako širok spekter ciljev in populacije? Tovrstna intervalna vadba je sestavljena iz različnih vaj, ki vplivajo na oblikovanje ali krepitev mišic, zaradi večjega števila ponovitev pa posledično tudi na izgubo maščob. Ena vaja se izvaja 4-8 krat po 20-60 sekund z 10-40 sekundnimi pavzami med serijami. Vadba je tudi krožna, izraz ki je popularen je tudi Cross-Fit vadba. Nekateri strokovnjaki trdijo, da takšni treningi povzročajo, da mišice porabljajo energijo še 48 ur po vadbi. Pa četudi to številko razpolovimo, je veliko. Vaje velikokrat posnemajo gibanja, ki so prisotna v našem vsakdanu (nošenje vrečk iz trgovine, postavljanje stvari na najvišjo polico ali omaro, pobiranje stvari s tal ipd.), s tem urimo tudi našo motoriko. Tako lažje in z več energije gremo po opravki, pospravimo stanovanje ali delamo v službi.
Konstantno poslušamo o sedečem načinu življenja in posledicah, ki jih ima le-ta na naše telo. Z vajami pri funkcionalnem treningu razgibamo telo, poskrbimo za mišice stabilizacije trupa in tako odpravimo morebitne bolečine v križu, vratu in povečamo fleksibilnost problematičnih sklepov.
Kako pa je lahko funkcionalna vadba hkrati primerna za enega mišičnjaka in za nekoga, ki se bori s prekomerno težo? Preprosto, prvi vajo izvaja hitreje, torej naredi več ponovitev v določenem času ter morda še z dodatno utežjo. Drugi pa vajo izvaja počasneje, lahko pa si izbere še lažjo različico vaje. Oba imata vajo prilagojeno svojim sposobnostim, vendar lahko vadita na istem treningu. Ravno v tem je čar funkcionalnega treninga. Lahko ga obiskuje kdorkoli, s kakršnimkoli ciljem.

MAKE-YOUR-BODY (Osebno trenerstvo)

Za vse, ki bi se želeli lotiti kakršnekoli vadbe, pa ne veste kako, smo vam na voljo na različne načine; lahko vam oblikujemo vadbeni načrt, prehranski načrt, vas popeljemo skozi vadbene enote, pokažemo pravilne izvedbe vaj in po nekaj skupnih vadbenih enotah nadaljujete sami. Če pa potrebujete malce več spodbude pa lahko vadimo z vami ves čas, spremljamo vaš napredek in poskrbimo za motivacijo. Ne glede na vaš cilj (izguba maščobne mase, oblikovanje postave, stabilizacija sklepov in izboljšanje drže, počutja ali pa pridobivanje mišične mase) z vami oblikujemo paket, vam pisan na kožo. Vadbe so lahko v obliki skupinskih vadb, fitnesa ali v naravi.

IZVAJALKI VADB:
V Sevnici in okolici, pod vodstvom izkušene Estere Savić-Bizjak poteka aerobika za starejše in začetnike. Estera je inštruktorica skupinskih vadb in fitnesa že preko 30 let. Vedno nasmejana in pozitivna uživa v gibanju ob glasbi in pravi, da leta in telesna teža niso ovira.
Za malo mlajše in bolj energične pa vodi aerobiko v različnih oblikah (STEP aerobika, TNZ, DANCE in na NOVO ACRO-YOGO) Sara Martinšek. Po dobrem ogrevanju vadeče nadaljujejo s kardio vadbo ob moderni glasbi in zanimivi koreografiji 40min, nato pa svoje telo oblikujejo še z nekaj krepilnih vaj.